Wil je een bestelling plaatsen? Log dan eerst in voordat je artikelen in je mandje plaatst.

Informatie over leveren

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over leveringen en levertijd van je bestelling.

 

Wat is de levertijd?

Licenties worden direct per mail geleverd. Boeken worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd mits deze voorradig zijn.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Nee, Malmberg hanteert voor alle bestellingen dezelfde levertijd.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Boeken kunnen we op verschillende manieren verzenden:
- lichter dan 250 gram via Postservice PostNL
- zwaarder dan 250 gram via Pakketservice PostNL
- zwaarder 4000 gram via Pakketservice DHL

Is de bezorging niet gelukt? Bekijk dan de status van de bezorging via de track en trace code. Indien de bestelling is afgeleverd op een PostNL-/DHL-afhaalpunt, staat dit hier vermeld.

Heb je een licentie besteld? Dan ontvang je een e-mail met een instructie over hoe je de licentie kunt activeren.

Kunnen boeken op mijn huisadres worden geleverd?

Ja, je kan je huisadres opgeven bij het afronden van je bestelling..

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Nee, de bestelling kun je niet zelf ophalen. Malmberg stuurt de boeken altijd naar het opgegeven adres. Een licentie ontvang je meteen als activeringscode per e-mail.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Een beschadigd boek kun je binnen 14 dagen aanmelden voor retour via je Bestelhistorie.

Ik heb een verkeerde licentie of een verkeerd boek ontvangen.

Een verkeerde licentie of boek kun je binnen 14 dagen retour melden. Ga hiervoor naar je Bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Let op, licenties kunnen enkel worden geretourneerd als deze nog niet zijn geactiveerd. Om alsnog de juiste licentie of het juiste boek te krijgen, plaats je een nieuwe bestelling.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.

Soms is een artikel nog niet verschenen of tijdelijk niet op voorraad. Als je hierover niets terug kunt vinden op je bestelbevestiging, neem dan contact met ons op.

PostNL heeft geprobeerd mijn bestelling buiten schooltijden te leveren.

Heeft PostNL geprobeerd je bestelling buiten schooltijden op het schooladres te bezorgen, bijvoorbeeld ’s avonds of in het weekend? Je kunt een geslotenverklaring invullen via PostNL. Zo voorkom je dat dit bij een volgende bestelling opnieuw gebeurt.

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven